woensdag 24 maart 2010

Blog Candy de nieuwste Art specially For You nr: 9

Hallo blogvriendinnen
Ik kreeg van Esther van joyssacrapandstaps.nl/ een leuke e-mail dat ik het mooie goed gevulde magazine
van Art Specially For You mag verloten onder de bloggers,nou is dat leuk of leuk :)
Maarrrrrrrrr.daar staat wel iets tegenover haha.
word volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
Plaats de Candy in je sidebar met een link naar mijn blog,met als titel Art Specially nr 9
vermeld in een berichtje hieronder,waarom je dit blad zo leuk vind.
Deze Candy loop tot 8 April,dat is vlak voor de beurs in Zeist.
Natuurlijk maak ik voor die datum een winnaar bekend.

En wil je graag meer weten over deze beurs

10 en 11 april 2010

Waar:

KNVB te Zeist

Woudenbergseweg 56-58

3707 HX ZEIST
 
Dit glossy tijdschrift heeft een formaat van 22,5 x 22,5 cm en In het 9e nummer staat o.a.:Wat meer leeswerk om diepte aan technieken en mensen te geven. Verder het werk van de winnaar van het ARTSpecially arrangement: Miranda Degenaars. Een interview met Linda Brown van LB Crafts en haar passie voor metaal. Een heel aantal apparaten/gereedschap dat je wel of niet nodig hebt, dat bepaal je tenslotte zelf. En natuurlijk mooi stempelwerk van de diverse experts, o.a. van Bernadette van der Wielen, Marga Dounen,  Ira Huberts, Godelieve Tijskens,Hermine Koster, Eefke Moes, Agitte Huberts en Pauline Hendrikx,Geralda Jansen,  Veel technieken vol stijlvol & chic stempelwerk en veel inspiratie op alle niveaus, want met stempels ,dat weten we allemaal ,verveel je je nooit:)
 
Veel succes allemaal,ook namen Esther 
 
Liefs Sonja

4 opmerkingen:

Hetty zei

Hallo Sonja
Ik ken het blad niet maar ben heel erg benieuwd hoe of het eruit ziet van binnen want je hoort er veel over en ik zou daarom dit boek graag willen winnen

gr hetty

Anoniem zei

Hallo Sonja, bof ik dat ik jou candy zag staan:)
en nog geen reacties??? nou kom op allemaal!!!!!!!!!!!
wat een leuke candy geef je weg,
altijd spannend wie de gelukkige winnaar zal worden:)

dank je wel voor de kans om dit te winnen, ik was al volger en heb je candy gelinkt op mijn blog
waarom ik het mooie goed gevulde magazine
van Art Specially For You zou willen winnen is omdat ik wel erg nieuwsgierig ben naar de inhoud van dit blad;)
ziet er erg uitnodiging uit:) me nieuwsgierigheid is gewekt.....
groetjes nonna

Amanda zei

Hallo Sonja, ek ken glad nie die blad en weet nie of ek vanuit Suid-Afrika mag deelneem aan jou Blog Candy, maar die blad lyk erg interessant! Ek is nou 'n volger van jou blog en het die candy in my Candy Lane geplaas. Jou kaartjies is baie mooi en ek sal gereeld terugkom om daarna te kyk en te leer.
Groetjes!

Annelies zei

Hoi Sonja, ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Ik vind Art Specially een fantastisch tijdschrift omdat er stap voor stap uitgelegd wordt hoe een kaart tot stand kwam. Het is ook zo veel eenvoudiger te verstaan in het Nederlands dan de uitleg in Amerikaanse tijdschriften of op het internet. Ik heb dit nummer nog niet, dus bedankt om dit aan te bieden als candy! Groetjes uit België, Annelies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...